Aici sunt

Aici sunt. De acum in colo voi posta numai pe wordpress. M-am saturat de Blogger. Gata! N-am sa-mi sterg celalat blog. L-am pus in pagina Vechiul meu blog pentru cine vrea sa se mai uite pe el. Ma mai folosesc si eu de el pentru ca nu am chef sa-l complic pe cel de acum cu toate „sorcovele” care le am pe blogspot. Vreau sa fiu mai simplu de data asta. Asa ca de azi va astept aici pentru a continua discutiile de pana acum. Azi mi-am citit unele posturi si comentarii de pe celalat blog si am vazut pe acolo un Ilie cam violent si cam dur. Nu stiu. Voi ce ziceti? Am fost cam dur in celalat blog? Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva. De azi incerc sa fiu mai cald. Nu promit pentru ca cel mai sigur mod de a te tine de cuvant este sa nu ti-l dai🙂. Nu promit nimic, doar incerc sa fiu mai cald. Cam atat pentru azi. Vacanta placuta in continuare!🙂

3 responses to “Aici sunt

  1. Da, bine spus. In realitate nu sunt un dur, daar nu stiu cum se face ca din posturile mele tocmai contrariul iese in evidenta. Probabil din cauza ateilor care mi-au asaltat blogul cu comentarii impertinente. Dar nu mai vreau sa ma cert cu nimeni ca m-am saturat!🙂 Cu toate ca incepe sa devina infractiune afirmarea crestinismului si asta nu am sa tolerez niciodata. La Multi Ani!!!!🙂

  2. Nu ai fost ciudat de dur. Nu suntem niciunul pregătiţi pentru apolegetica asta sub presiune şi în viteză. Dar gândul tău spre îmblânzire îl salut în felul meu, scriind prea mult în comentariu.😉

    Am fost confruntat cu aceiaşi problemă a impertineţei celor pe care-i numeam atei.
    Apoi am vorbit cu duhovnicul şi m-a întrebat:
    ” Tu eşti de acord cu ei?”
    Am răspuns, cam şifonat, că în mod evident nu sunt de acord cu ateii.
    Mi-a demonstrat că nu era deloc evident, dat fiind că vorbeam ca un credincios şi mă purtam ca un ateu: mândru, ironic, aspru şi mânios.
    Încetul cu încetul am descoperit ca cei pe care-i numeam atei, nu erau deloc atei. Erau, după caz, fie confuzi, fie dezamăgiţi, fie amăgiţi cunoaşterea deşartă. Marea vină pentru aceste încercări ale lor o avem cei credincioşi. Dacă un om cu bolile astea sufleteşti se întâlneşte cu noi îl gonim, nu-l vindecăm.
    Ori noi vindecăm lumea!

    Să trăieşti renaşterea si să ne-o povesteşti şi nouă!

Lasă un răspuns

