RoBlogfest 2007

Am dat de cateva bloguri foarte bune cu ocazia RoBlogfest 2007: Armonia, Dulce Mahala (stie cineva ale cui sunt?) si Ina (de la Andressa). Pana la urma nu stiu ce valoare are RoBlogfest-ul asta sau ce vrea sa fie. Poate singurul lucru bun e ca mai dai de alte bloguri bune. Sper ca nu ai de gand sa ma nominalizezi pe acolo ca ma supar rau de tot. De ce nu vreau? Pentru ca nu vreau sa dea de mine multa lume. M-am saturat de comentariile analfabetilor in teologie pe care le primeam pe celalat blog. D-aia m-am si mutat pe wordpress. Nu vreau sa ajung la cat mai multi oameni, ci la cine trebuie. Desi nici aici nu am scapat de ei. Poate se gandesc mai bine si isi vad pana la urma de treaba lor. Poate au copii, vreo nevesta, prieteni, vreo iubita, vreun serviciu. Sunt lucruri mult mai importante decat blogul meu. Hai, pa!

2 responses to “RoBlogfest 2007

  1. Multumiri si din partea Katerinei, subsemnata adicatelea.

    Va inteleg dorinta de a NU fi nominalizat la RoBlogFest. Sper insa ca un link catre blogul dumnevoastra pe blogul meu sa nu va deranjeze prea mult…

Lasă un răspuns

