Dan Puric sau despre cum sa traiesti intr-o ora bogatia a doua milenii

Asta seara (duminica, 18 februarie) la 10.00 PM a fost invitat Dan Puric la „Garantat 100%”. Cine a pierdut emisiunea, a pierdut sansa de a trai intr-o ora bogatia spirituala a doua milenii. Nu demult, era un batran care a spus: „La Dumnezeu o mie de ani e ca o singura zi si o singura zi ca o mie de ani” (2 Ptr. 3:8). Desigur, omul poate mai rar sa traiasca o mie de ani intr-o singura zi, depinde cat de bogat spiritual este…

Intr-o culegere de maxime spuse de copii, un copil spune: „Libertatea omului fara Dumnezeu e libertatea porcului.” Aloooo, neamule, mai invata de la copii ca esti pe duca! Inca una tare: in plin regim comunism; Siberia; inchisoare. In inchisoare e un copil de 17 ani foarte credincios. Vine la el un doctor in ateism si din patru cuvinte ii demonstreaza copilului ca Dumnezeu nu exista. Scurt si stiintific ii demonstreaza. Sta copilul putin pe ganduri si incepe sa planga. Ateul vrea sa-l inveseleasca, dar nu reuseste. Pana la urma ateul se converteste ca sa nu mai planga copilul. A spus mai multe, dar nu-mi mai aduc aminte acum 🙂

„Sfintii au scris ieri la ora doua, nu acum doua mii de ani” – Dan Puric.

13 răspunsuri la „Dan Puric sau despre cum sa traiesti intr-o ora bogatia a doua milenii

  1. Gasind pe net linkul catre site-ul dumneavoastra am fost impresionat de calitatea site-ului si de calitatea materialului disponibil. As dori, in limita bunavointei dumneavoastra, un schimb de linkuri cu site-ul http://www.funblog.ro. E nou aparut dar deja numarul de vizitatori este in crestere. Consideram ca astfel vom imparti din calitatea informatiei site-urilor noastre tuturor vizitatorilor nostri. office@funblog.ro

  2. Din pacate n-am putut sa urmaresc toata emisiunea, dar povestea cu copilul si ateul m-a impresionat si pe mine.Oare nu e asta o dovada ca Dumnezeu exista?Oricum cred ca existenta noastra ca oameni ar fi prea simpla daca existenta sau inexistenta Lui ar putea fi demonstrata
    cert. Dar totusi nu inteleg de ce s-a lasat copilul convins si cum ar putea cineva numai in 4 cuvinte sa demontreze stiintific ceva ce oamenii de pretutindeni, timp de sute si sute de ani au incercat sa afle si inca incearca…Asta nu se poate afla, se poate doar crede.

  3. extraordinar Dan Puric… sper să nu te deranjeze că scriu aici ce-mi amintesc acum…

    „omul nu evoluează… se dumireşte”

    „în dialog cu Cătălin Ştefănescu…
    C.S. – Mănânci la fel de când l-ai găsit pe Dumnezeu?
    D.P. – ţin regim!
    C.S. – te porţi în acelaşi fel?
    D.P. – Stau într-un picior şi intru în a treia chakră…”

  4. Mie mi-a placut: „Eu am caderi mistice, ei au inaltari laice”. 🙂
    E incredibil Puric…de la verva pana la toate conexiunile pe care le face, la citatele pe care le reproduce…

  5. E tare si asta. Eu duminica l-am vazut pt. prima data. Mai auzisem de el si ii mai citisem interviurile, dar nu credeam ca e atat de….. paideic. Stii ce? Astept sa isi faca blog. 🙂

  6. Eu vroiam sa-ti spun inca ceva: tocmai vin de la piesa cu Puric: e genial si ca actor; e a doua oara cand vad Don Quijote si nu ma pot satura, imi da niste senzatii…paroxistice, ceva de speriat 🙂

  7. Serios? A doua oara? Uau. Eu nu am vazut-o! Ma duc si eu saptamana viitoare sa il vad. Ca nu am mai vazut o piesa de teatru cam de mult timp. Am auzit si eu ca e super piesa. Abea astept s-o vad. 🙂

  8. nu s-a mai postat aici din 2007 dar dak eu in 2009 citesc in 2009 scriu…eu cred ca acel copil nu se lasase convins ci plangea de mila ateului.

Lasă un răspuns

