Olfactivul meu

Mirosul e foarte important. Mihai imi arunca o leapsa pe olfactiv. Trebuie sa spun 5 mirosuri care ma invioreaza:

1) Mirosul sarat de mare de pe litoralul romanesc. Ma energizeaza, imi da forta, ma face sa ma simt mai puternic.

2) Mirosul naturii de dupa ploaie. E… nu stiu cum sa spun ca e. In orice caz, e!

3) Mirosul pe care il au cartile noi. Au un miros „destept”.

4) Mirosul de primavara dintr-o padure. Ma duce cu gandul la maimuta Darwin. Parca il vad prin pomi cum zburda ca sa evolueze.

5) Mirosul varului. Ala alb cu care se da pe pomi primavara ca sa arate frumos. Miroase a nou si curat varul. Mie imi place.

Trimitem mai departe catre: Armonia, Andrei Rosca, Adrian Boioglu si Mihai Dragan.

3 responses to “Olfactivul meu

  1. Pingback: adrian boioglu - tot mai sus » Blog Archive » cu iz…·

Lasă un răspuns

