Voi ce (PE CINE) vedeti?

Pesimistul vede intr-un tunel intunericul;
Optimistul vede lumina de la capatul lui;
Realistul vede luminile trenului care vine;
Mecanicul de locomotiva vede trei idioti. 🙂

P.S.  Eu vad patru idioti. Nici unul dintre ei nu vede adevarul. Toti deformeaza realitatea. Pesimistul are probleme patologice. Optimistul e inconstient de prea multa stiinta. Realistul cade in eroarea intermediarului si se crede obiectiv, desi nu e; el e neutru. Mecanicul de locomotiva se grabeste sa traga concluzii. Atunci care e realitatea? Ce trebuie sa vedem? sau… Pe cine trebuie sa vedem? Ce este adevarul? sau… Cine este adevarul?

3 răspunsuri la „Voi ce (PE CINE) vedeti?

  1. Da. am mai vazut chestii de genul asta. Intrebari normale si raspunsuri de oameni prosti. 🙂 si filmuletul asta e tare. Am ras cu lacrimi…. http://bastrix.wordpress.com/2007/03/03/%c8%98tii%c8%9bificitate-%c8%99i-fic%c8%9biune-intrebari-profund-umane-%c8%99i-aiureli-de-duzina/

    Cred ca greseala care se face in filmuletele astea e ca se pleaca de la natura, cand ar trebui sa se plece de la persoana. Cred ca realitatea se deformeaza din cauza asta – ca se pleaca de la natura in cautarea ei. Caci realitatea e, in esenta, persoana. Realitatea sunt eu, nu pomul sau nisipul. Si eu percep pomul ca pom si nisipul ca nisip pentru ca eu sunt, in esenta, realitatea. Daca realitatea ar fi exclusiv in natura, adica in afara mea, atunci as putea percepe pomul ca fiind banana si omul nu ar mai avea constiinta de sine. Cred ca realitate=constiinta de sine a omului. Restul e accesoriu auxiliar persoanei.

    Asa ca eu cred ca cine pleaca de la natura – deformeaza realitatea.

    Poate ca omul care are constiinta nu deformeaza atat de mult realitatea…. mmm? 🙂 Nu stiu…. zic si eu… 🙂

Lasă un răspuns

