Contradictii

Pana la urma viata e lipsita de prejudecati. Iar omul neputincios o umple de judecati false. De cateva zile incerc sa gasesc cuvintele potrivite pentru a ma exprima si nu reusesc. Am insirat pe o foaie cateva informatii despre PSD, dar nu pot sa le dau o forma, nu pot sa le aranjez in continut. E neplacut. Problema e ca nu sunt scriitor, nu am talent la cuvinte. Mereu le gasesc contradictorii prin nuantarea pe care o dobandesc in context. Niciodata nu mi-a placut asta. Pe ziua de azi nu imi ramane decat sa ma multumesc cu viata asta lipsita de prejudecati si sa ma intristeze judecatile mele asupra vietii tocmai pentru ca viata e frumoasa.

Voi reveni cu realitati in care voi incerca sa spun cum ar trebui sa vada un roman PSD-ul. Pana atunci priviti cerul ca spune multe!

4 responses to “Contradictii

  1. până una-alta să-ţi spun cum am văzut io azi PSD-ul… eram pe stradă şi mă grăbeam aşa că am tăiat-o prin mijlocul unui mitting PSD… ce-am văzut? nişte moşulici nostalgici şi transpiraţi şi nişte puşti în sandale care se băteau pe burtă şi se întrebau dacă le dau şi lor ceva de mâncare… toată procesiunea era condusă de un nene cu cravată roşie… uitându-mă în jur: stupoare… nu era nici o femeie… să fie PSD un partid misogin? sau femeile s-au dezis de ei?

  2. Am trecut si eu azi pe langa cativa golani cu frezuri ciudate si imbracati cu tricouri de la PSD. Ce rau a ajuns PSD-ul si asta e doar inceputul. Sper sa dispara in scurt timp.

  3. mmm… si eu mai am probleme in exprimare. inca nu stiu daca si cand e din cauza ineficientei limbii romane sau din cauza inculturii mele. oricum, limbajul scris nu prea e o tehnica performanta in transmiterea gandurilor. si totusi, este cea mai buna metoda pe care o avem acum, exceptand pictura.

  4. La mine sigur e vorba de incultura, nu de ineficienta limbii romane. ai dreptate cu limbajul scris. Dar daca pictura e mai eficienta in transmiterea gandurilor decat limbajul scris atunci inseamna ca imaginea primeaza in dauna cuvantului…. apropo de asta. e o idee a unui german care spune ca de fapt la inceput a fost imaginea, nu cuvantul – se face o aluzie la prologul din Evanghelia dupa Ioan. Problema e ca noi, oamenii, disecam imaginea de cuvant si murim dihotomic.

    In fapt, ii dau dreptate Sf. Ioan caci la Dumnezeu cuvantul si imaginea reprezinta acelasi lucru – fapta. E o diferenta de timp la mijloc. Daca la Dumnezeu in acelasi timp in care rosteste cuvantul se produce imaginea prin fapta („Si A ZIS Dumnezeu: SA FIE lumina. Si A FOST lumina. Si A VAZUT Dumnezeu ca lumina e buna.” – Fc. 1:3), la oameni e un decalaj considerabil – azi spun ca maine voi iubi mai mult si deja deraiez in dihotomii. Asta ne e natura – sa recidivam si sa o luam de la capat spre cuvinte si imagini…

Lasă un răspuns

