Pentru detracatii care ma insulta

De azi inainte pe acest blog NU vor mai aparea comentariile detracatilor care ma insulta. Pentru voi am o alta destinatie: butonul Delete din Comments sau Spitalul 9 cu bunavointa dumneavoastra. Daca aveti probleme de caracter, imi puteti trimite e-mail la atitudinifaraplatitudini@gmail.com. Consiliere nu fac, dar recomand Terapeutica bolilor spirituale de Jean-Claude Larchet.

Si tot de azi inainte toate comentariile vor trece prin aprobarea mea. Pe cele nesimtite nu le voi aproba. O zi buna!

4 răspunsuri la „Pentru detracatii care ma insulta

  1. Ce ţie nu-ţi place altuia nu-i face.

    Am răspuns eu în locul lui Geoană şi al lui Tăriceanu. Asta e tot.
    Dacă tu crezi că ai dreptul să-i insulţi văd că ştii ce ai de făcut.

    Dacă vrei, uite încă o mostră de înţelepciune populară:
    Ce semeni, aia culegi.

    Şi ce zici de cea cu paiul şi cu bîrna?

    PS. Nu mă deranjează dacă n-o să-mi apară mesajul. Îţi este direct destinat. Ca şi cel anterior.

  2. I don’t agree with you on this one. Censorship only leads to what you see in the present. Expressing an opinion can not be judged as good or bad, as appropriate or inappropriate. So ease up, or join the ’89 Crew.

Lasă un răspuns

