Computerul viitorului

M-a impresionat aceasta demonstratie. Faci poze, dai cu mana peste ele si se fac cum vrei tu. Ce tare!🙂 Tehnologia viitorului. Viata noastra va deveni cu totul virtuala? Adica omul nu va mai avea spatiu privat? Totul va fi public? Ciudat. Voi ce credeti?

11 responses to “Computerul viitorului

  1. Multumesc pentru aprecierile la adresa mea pe care – cu scuzele de rigoare – abia acum le-am descoperit pe net.
    Poate ne si vedem.
    Cu deosebita consideratie
    Florian Bichir
    editor EVZ

  2. Ma uit la draciile astea si ma intreb daca am nevoie de asa ceva, fara sa am pretentii de discipol de Socrate. raspunsul e ca … nu am nevoie. asa cum nu am nevoie de „viata virtuala” …

  3. man, ai dreptate. nici eu nu am nevoie de asa ceva. dar cand stau sa ma gandesc ca in cativa ani vor deveni banale asa cum este acum un simplu PC…. atunci n-o sa mai zicem ca nu avem nevoie de asa ceva. o sa zicem ca e normal, banal, firesc.

  4. hmmm, nu prea crez totusi… cu PC-ul mai asculti si o muzica (nu neaparat proasta), mai vezi si un film (nu neaparat cu bataie), mai citesti ceva (nu neaparat stupid). plus ca e ditamai catafalcu’ !😛 revenind la intrebarea ta, eu zic ca mie PC-ul nu mi-a afectat spatiul privat. sunt public in masura in care vreau.🙂

  5. asa e, PC-ul nu a afectat spatiul privat… cel putin pana acum.🙂 dar sunt tare curios sa vad pana unde merg astia cu tehnologia lor, inteligenta artificiala, stocarea constiintei umane intr-un PC astfel incat sa devina transferabila in spatiu si alte palavre……

    cred ca nu va trece mult pana ce masa aia se va afla in orice casa🙂

    se pare ca unii vor sa transfere viata in alte medii de dezvoltare, conservare. mie mi se pare un esec total.

  6. Ilie, te intrebi pana unde o sa mearga. Nu spun lucruri noi, si nici extraordinar de destepte (ci doar evidente nebagate in seama) cand afirm ca pot sa mearga extrem de departe, de vreme ce au scos credinta din ecuatie. li s-a parut ca e bariera in calea „cunoasterii”, au reciclat-o in mare parte intr-un surogat moale denumit „etica stiintifica” si s-au pus pe treaba : de la tancuri la clonari, de la bombe la hrana semitoxica. Spunea Dan Puric, despre care vorbea si Florian Bichir aici : http://www.evz.ro/bichir/?p=18, ca ar cam trebui sa renuntam la imaginea diavolului cu coarne si copite – acum, diavolul se adapteaza si el, e om de stiinta, e partizan al libertatii de expresie (numai cand e laica, daca e religioasa, nu mai e voie), e slujitor fervent de principii globalizante & consumiste etc.

    Pana la urma, fara a fi neaparat interesat de cele ne-lumesti, singura metoda de a nu te lasa coplesit de „stiinta si tehnica” e de a-ti pastra luciditatea si de a prelua produsele in speta la adevaratul lor nivel – de instrument cu care-ti faci treaba si atat.

  7. man, ai pus punctul pe buba🙂 Perfect de acord cu tine.🙂

    Dar nu vreau sa ma gandesc cum va arata lumea peste 100 de ani daca va continua in ritmul asta. E bine ca pana atunci am sa mor.

  8. am intalnit o vorba pe undeva, intr-un roman de altfel subtirel – cica un dac batran, vazand cum poporul ii e infrant de romani zice : „zeii nu au lasat nici un copac sa urce pana la cer”. cam asa si cu „dezvoltarea” viitoare si „progresul” stiintei si tehnicii. oricum, cred ca o sa fie un „spectacol” foarte interesant, dar probabil ca prost jucat …

    parca Bioy Casares voia sa asiste la sfarsitul lumii intr-un fotoliu de cinematograf…

  9. Spectacolul va fi interesant. Mai interesant va fi smulgerea copacului din radacini🙂 ma tem ca nici Bioy Casares nu va vedea sfarsitul lumii din cinematograf.

Lasă un răspuns

