Florin Chilian, zece

Melodia asta chiar m-a miscat. Asta numesc eu Arta: voce buna, simtire, sensibilitate si versuri de nota zece. Auditie placuta!

9 răspunsuri la „Florin Chilian, zece

  1. Aseara am dat de melodia asta. Si-a scos un nou album? Sunt paralel cu ce sa mai intampla in jurul meu. E tare melodia asta.
    Sa imi dai si mie ultimul album daca il ai.
    Si pianul e bestial. Are cu ce omul 🙂

  2. Socul asta l-am avut si eu cu „Zece” acum vreo doi ani, cand am auzit-o intr-o noapte… la radio romania muzical :). Si simtirea, si versurile mi se pare ca pleaca direct din adancimea sufletului lui, adancime pe care stie apoi sa o prefaca intr-o muzica asa de uluitoare… 🙂

  3. Ce m-ati melancolizat, fratilor, cu melodiile astea ale lui Chilian! Habar n-aveam de el.

Lasă un răspuns

