Ioan Alexandru, poet (1941-2000)

Mai presus de moarte, in Iubire

Pe mine m-a socat trairea lui Ioan Alexandru. Poeziile sale mi s-au parut adevarate cuvinte venite dintr-o soapta a Duhului peste lumea zdrobita de violenta. Probabil ca din prostie post-comunista azi nu exista in scoli nici macar o poezie scrisa de Ioan Alexandru in manualele de Limba si Literatura Romana.

Recomand filmul de mai jos despre Ioan Alexandru. Dureaza 1:18:53. Felul in care traieste poezia si credinta ar trebui sa fie un model pentru noi. Pe mine m-a socat filmul.

2 responses to “Ioan Alexandru, poet (1941-2000)

  1. Parca imi pare bine ca nu exista in manual. Tare mi-e ca mai mult decat a trage semnale asupra unei poezii/unui poet, manualele nu fac decat sa arunce o aura hidoasa si prafuita peste continutul lor. Mie mi-a luat vreun an sa-mi spal perspectivele filologice premestecate de profesori imbecili despre Eminescu, abia acum imi dau seama cu propriu meu cap ca I.L. Caragiale este genial, nu pentru ca mi-au scris ei ca are „geniu comic”.

Lasă un răspuns

