Leapsa cu branduri

Andreea imi trimite o leapsa cu branduri. Trebuie sa enumar cateva chestii de care ma folosesc. Asadar: Gillette, Nivea, Firefox, Motorola, Adidas, Colgate, Meister Anker, Vodafone. Trimitem mai departe catre: Trestie, Mihail Dinu si Madalina Elena.

One response to “Leapsa cu branduri

  1. Pfiu, deja stiu totul despre tine! Te barbieresti (se zice si mustacesti?) cu aparat Gillette, deci ai pielea fina la atingere :)), porti numai adidasi, te speli pe dinti😛, ai telefon motorola si esti in reteaua vodafone… U cannot hide from meeee🙂 Vezi, de aia nu e bine sa zici ce „chestii” folosesti.
    Multumesc pentru tag, dar nu cred ca voi onora invitatia si sper sa nu te superi (normal ca nu te superi!).
    Nu de alta, dar habar nu am ce e cu marcile astea si mi-e sa nu incurc si sa zic ca folosesc crema de fata Colgate si am telefon Prigat :)). Ah, asta chiar imi aminteste de un incident neplacut cu un (fost) telefon care a baut niste suc (deh! era vara, era cald…)

Lasă un răspuns

