Obsesiile mele (Obsesiile fericirii mele)

Sunt: individualitatea suicidara, modernitatea, ratiunea mistica ce refuza sa se inece existential, iubirea feminina. Poate am sa aprofundez candva tema obsesiilor mele. Acum ma simt prea bine ca sa o fac. Mult prea bine. De revenit aici.

P.S. Interesant de vazut si de ce atunci cand te simti bine nu-ti poti aprofunda propriile obsesii. Sau faptul ca ai ajuns la ele e insasi profunzimea lucrurilor? „A te simti bine” inseamna oare ca nu poti aprofunda? Angoasa duce la adevaruri? Nu cred. Nu exista adevar mai mare decat inima vesela. Nu aprofundez pentru ca nu am chef acum. 🙂 V-as uimi prea tare cu aforismele si cugetarile mele. Pe alta data.

2 răspunsuri la „Obsesiile mele (Obsesiile fericirii mele)

  1. ba da. Sunt absolut convins ca aceste „simptome” sunt amprenta noasta spirituala. Exista o tehnica destul de rudimentara de „vindecare” a schizofreniei prin psihochirurgie. Adica vine doctorul (cu experienta lui depre creier similara cu cea medievala despre inima) si ii taie bucati din creier. Intr-adevar dispar simptomele delirant-halucinatorii insa vindecatul pare retardat mintal dupa interventie. In ceea ce ma priveste prefer iutimea si prospetimea delirant_halucinatorie. Un Nietzshce nu ar fi avut exprimarile alea absolut geniale fara „nebunia” lui. Asa ca fiti mandru de obsesiile dvs. si traiti-le voluptos

Lasă un răspuns

