Dan Puric – Realitatea TV, 19 decembrie 2007

1.

2.

3.


4.

5.

8 responses to “Dan Puric – Realitatea TV, 19 decembrie 2007

  1. Pingback: Dan Puric | Ion Blog·

  2. Pingback: Aşteptarea sufletului « Mistuirea unei comedii·

  3. Deci domne’, nenea ăsta m-a scos din lentoare şi din inerţie cât l-am privit şi după (eram şi cam trist, ce-i drept). Ţin minte că îl priveam cu gura deschisă la un moment dat şi în cameră mai erau două persoane care până să dau pe Realitatea vorbeau cam tare. Cum am dat pe Puric, linişte totală, deşi una din ele nu-l mai văzuse niciodată. E dincolo de carismă, e clar.

    Detractorii ar putea începe să zică:”Sunteţi nişte idolatrii” sau “Ridicaţi în slăvi un dement”. Fals. Apreciem calitatea umană şi puterea credinţei.

  4. Mie mi se pare cu un secol in urma depasit. L-am vazut si acum 1 an si o sa-l vad si la anu’. Insa nu intelege spiritul contemporan cu inchistarea asta in nationalism (ce frizeaza vadinismul) si ortodoxie.

    Mi-a placut ce face in teatru, spectacole de genul Toujours L’amour si… imi scapa numele (tot cu mimica) mi s-au parut tari. dupa acea l-am vazut intr-un rol penibil in „Orient expres” al lui Nicolasecu. Parca tot la National l-am vazut interpretand destul de plat personajul Eminescu in nu stiu ce piesa. Nu pot sa inteleg cum poate sa treaca de la una la alta asa… Oricum, in materie de mentalitate/filosofie nu pot gasi nimic intersant la el. Pacat

  5. Baldovin, Puric nu are nimic de-a face cu nationalismul. Patriotism – da, dar nationalism egocentric – nu. Recomand o lucrare geniala – „Ortodoxie si romanism” – Dumitru Staniloae.

Lasă un răspuns

