Bolnav de pesimism sanatos

Joi, 6 martie 2008. Nu am avut chef de nimic ieri. Toata ziua am stat si am bolit in pat pe muzica lui Kennedy si Jones. Durere mare. Fiecare inceput de primavara e anemic; fizic si psihic. Niciun chef de citit. Cartile te vindeca, dar cand ai si vointa bolnava, ce faci? Nu vreau raspunsuri simple. Vreau raspunsuri inteligente si intrebarile sunt cele mai bune raspunsuri.

E o mare tentatie aceea de a renunta la tot. De a renunta la frig si caldura, la ura si iubire, la viata si moarte, la muzica si tacere, la singuratate si implinire, la lacrimi si bucurie. E o mare tentatie de a renunta la tot ce e ratiune si seriozitate.

Spre seara m-am dus la farmacie sa imi iau un Vitamax. Aerul de afara a ramas neatins de pesimism si e poluat. Apoi am vrut sa plang si nu am putut. Cateodata vrei sa plangi si nu poti.

Renuntare la sperante si iluzii pentru rasaritul soarelui intr-o si de vara pe marginea marii.

Ce se va intampla cu noi dupa ce psihologia ne va fi desfiintat zvacnirile? Ce se va intampla cu noi dupa ce psihologia ne va fi desfiintat iesirile, inegalitatea, extazul?

sunrise-011-full-page.jpg

 

