Iar m-am razgandit si am votat din nou

Zilele trecute mi-am zis ca nu votez pentru ca nu am cu cine. Dar cand m-am gandit ca e posibil sa iasa iar PSD-ul cu majoritate in Parlament, m-am dus sa votez cu PD-L. Nici nu stiu cum ii cheama pe indivizii aia care sunt propusi din partea PD-L pentru Senat si Camera Deputatilor. Nu ma intereseaza. Nu am votat cu niciun individ. Am votat de furie ca sa nu mai vad PSD-ul ca face jocurile in Parlament. De 20 de ani tot face jocurile in Parlament si ar fi cazul sa dispara odata de acolo.

Apoi am votat cu PD-L pentru ca propune eliminarea a peste 100 de taxe, ceea ce PSD nu va face niciodata. Daca ar fi dupa PSD, statul trebuie sa puna taxe si pe aer. Pantru PSD, e mai buna zicala lui Karl Marx – „pentru a distruge capitalismul e nevoie de un singur lucru: taxe, taxe si iar taxe” – decat capitalismul.

Am mai votat cu PD-L pentru ca nu vreau sa il vad pe Tiriac prim-ministru. Fatuca asta de la Evenimentul Zilei care habar nu are ce e aia o politica de dreapta, Ioana Lupea, se vaicarea ca Basescu trebuie sa explice serios populatiei de ce il va refuza pe Ion Tiriac, propus de de PSD-PC-PNL, pentru scaunul de premier. Conteaza si pentru desteapta asta doctrina politica cum valoreaza azi 5 bani daca ii mai ai in portofel.

Imi vine o intrebare acum. Se vaita toti ca pe roman nu il intereseaza soarta politica a tarii, ca nu voteaza, ca e prost, ca taranul prefera sa se pise pe el decat sa voteze sau, daca voteaza, voteaza cu PSD. Ma intreb cu ce e mai prost un roman, un taran care se pisa pe el si refuza sa voteze decat un jurnalist tembel care scrie numai tampenii in ziar? Cu ce e mai prost romanul scarbit decat jurnalistul inconstient si dezinformat care ridica in slavi statul? Sa dau si nume? Cu ce e mai prost taranul decat CTP, Parvulescu, Ioana Lupea si alti inconstienti?

2 răspunsuri la „Iar m-am razgandit si am votat din nou

Lasă un răspuns

