Intelectualii si politica pe filozofie.ro

S-a creat un nou sit: filozofie.ro. Creat de Adi Ciubotaru.
Am scris si un articol pentru sit: Intelectualii si politica.

Un răspuns la „Intelectualii si politica pe filozofie.ro

  1. N-am comentat prea mult pe acest blog dar il citesc . Asa am facut si cu blogul lui Cibotaru pana cand a scris un articol despre „mucosii” care au boicotat statul mafiot prin absenta de la vot. Din cauza unui astfel de articol m-am dezabonat de la RSS si l-am si expediat din blogroll. Sper sa nu se intample acelasi lucru cu acest blog.

Lasă un răspuns

