Principele Nicolae: „Sint pregatit sa fiu Regele Romaniei”

Pe timp de haos politic, economic, social si moral, cand politicienii romani au ajuns sa se bata intre ei, cand capitalismul financiar moare lent dar sigur, cand PDL vinde Romania ungurilor pentru ca sa ne putem plati datoriile catre FMI (PDL l-a sustinut pe Laszlo Tokes pentru functia de vicepresedinte al parlamentului UE), e recomandabil sa privim in alta parte viitorul.

1. În vârstă de doar 25 de ani, principele va fi decorat, luni (14 iunie 2010), de Majestatea sa Regală.

Majestatea Sa Regele Mihai I îl va decora, luni, pe Principele Nicolae cu Decoraţia Regală Nihil Sine Deo,acesta urmând a primi şi titlul de Alteţă Regală şi Principe al României cu ocazia împlinirii vârstei de 25 de ani.
În continuarea acestui eveniment, Palatul Elisabeta va fi gazda unei recepţii organizate cu ocazia împlinirii a 25 de ani de către Principele Nicolae şi primirii de către acesta a titlului de Alteţă Regală şi Principe al României.

În dimineaţa zilei de luni, Familia Regală va vizita Mânăstirea Dealu şi Catedrala Arhiepiscopală din Târgovişte, fiind oaspeţii Înalt Prea Sfinţitului Părinte Nifon, Arhiepiscopul Târgoviştelui, care va binecuvânta pe membrii Familiei Regale într-un scurt Serviciu Religios.

2. Principele Nicolae, al treilea pretendent la tronul Romaniei

Conform Normelor Fundamentale adoptate de Regele Mihai I la 30 decembrie 2007, Coroana Romaniei, alaturi de pozitia de sef al Familiei Regale, se transmite principesei mostenitoare Margareta, apoi principesei Elena si, mai departe, principelui Nicolae, acesta fiind, deci, al treilea in ordinea succesiunii la tron.

3. Principele Nicolae: „Sint pregatit sa fiu Regele Romaniei”

Ce le transmiteti sustinatorilor monarhiei din Romania?

E destul de greu. Cred ca intrebarea nu e daca vreau sau nu vreau sa servesc tara, o voi servi ori de cite ori mi se va cere, cu toate capacitatile mele; ceea ce mi-ar placea insa sa fac acum pentru Romania este sa particip la proiecte care tin de activitatea mea de acum, proiecte legate de protectia mediului, de expeditii, de ferme organice, de tot ce are legatura cu probleme ecologice. Asta mi-ar placea sa fac acum pentru Romania, sa fac acolo ceea ce fac si aici. Admir foarte mult ce face printul Charles si cred ca e un model de urmat. Sint foarte multe lucruri de facut in acest sens in Romania. Foarte multe. Sigur, nu e caracteristic familiei regale sa aiba o implicare in viata politica, deci toata aceasta activitate ar fi una lipsita de astfel de conotatii. As dori insa sa actionez ca un simbol al unitatii nationale, pentru a avea pace si unitate sociala. Vreau sa le spun romanilor ca sint un om care are o viata cit se poate de normala, ca am crescut intr-o familie normala.

25 responses to “Principele Nicolae: „Sint pregatit sa fiu Regele Romaniei”

  1. Draga Ilie !

    Toata istoria Romaniei moderne, incepand cu Cuza, este in fapt o monarhie constitutionala, chiar daca nu „de jure” !
    Romania a fost o tara paradoxala care a reusit sa supravietuiasca prin Biserica si Limba chiar si atunci cand …nu a fost o tara !
    Romania si-a pus Regi germani care au luptat impotriva Germaniei si intereselor acesteia chiar daca au fost supusi unor presiuni ingrozitoare. Exceptia intareste regula.
    Pare o „nebunie” revenirea monarhiei in Romania. Dar asa parea si caderea comunismului aici,in 1989 !
    Pentru multi si viata vesnica este o „nebunie”…
    Niste adevarati oameni de Stat si patrioti ar trebui sa „foteze” revenirea acesteia pentru a raspunde macar in al 14-lea ceas globalizarii distrugatoare cerute de actuala elita tehno-globalisto-intelectualoida „multicolorata” din tara !
    Modelul nostru actual al trebui sa fie Marea Britanie si nu Germano-Franta sau Belgia , tari care pentru apararea interesului propriu au trecut peste toate precedentele istorice nefavorabile.

    Doamne ajuta !

  2. Daca adaugam si o metoda de vot ca cea prezentata de Ilie in alt articol de pe acest blog (vezi „lumea ar merge la vot”) s-ar coagula un prim set de masuri care ne-ar aseza pe un drum firesc si coerent !

    • Da, e buna propunerea. S-ar face imediat curatenie. Mereu am fost de parere ca Romania ar fi mult mai prospera daca ar fi condusa din primii 200-300 de tineri iesiti de pe bancile facultatilor din Romania decat de politicienii din partide. Ca au aparut si bloguri, ar intra aici si primii 100 de bloggeri din blogosfera conservatoare. Buna propunerea cu schimbarea sistemului de vot. Tara asta nu duce lipsa de creiere.

  3. Eu cred ca proiectul e mai lung decat pare initial. La mijloc e Academia Romana, Casa Regala a Romaniei, Partidul Conservator din Marea Britanie, Phillip Blond.
    Sa nu uitam ca distributismul nu e chiar nesustinut din afara. In Marea Britanie distributistii sunt la putere. Marea Britanie nu e Bulgaria.

    Academia Romana, Casa Regala a Romaniei, Casa Regala a Regatului Unit, David Cameron (PC din UK), Principele Nicolae (25 de ani!!!) = distributism.

    Politica romaneasca e in cadere libera; la fel economia. Cine mai are credibilitate azi in Romania? Ce politician, ce partid? Nimeni. Peste 6 luni nici macar nu mai zic care va fi efectul crizei in Romania. Au partidele politice vreun program post-criza? NU. Deci: adio politicianisme. Sa vina Regele!

  4. Dna Iulia Motoc, numita de regimul basescu judecator la Curtea Constitutionala, spune:

    „Mama a fost profesoara de limba romana si dupa 1990 redactor la Flacara.”

    E adevarat ca mama domniei-sale a fost secretara PCR la Editura Politica in anii ’80? Daca da, de ce minte dna Motoc?
    Asta e lustratia lui Basescu? Dna Motoc e o sustinatoare apriga a lui Tismaneanu. Oare de ce?

    http://www.ziuaveche.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=4265&catid=61&Itemid=112

  5. Am votat cu Basescu si PDL. Dupa ce a mintit cu ce se intampla la Rosia Montana m-am trezit ca inca o data politicianul roman e pramatie. Nu credeaam ca Basescu sa permita cianurile la Rosia Montana. Ieri am terminat de citit „Economia libertatii” si tot ieri am dat de acest blog. Nu am fost monarhist niciodata, insa criza actuala in care se afla politica si economia nationala e fara precedent in Romania, nu se mai poate iesi de aici. Europa a ajuns in punctul critic in care, daca o singura tara iese din zona Euro, sa zicem Grecia, tot pproiectul Euro cade definitiv pentru ca urmeaza efectul de domino. Romania nu a avut economie, ci politicieni oligofreni care nu au nici cea mai mica cultura politica si economica, nu sunt profesionalisti in functiile pe care le ocupa.

    Sustin trecerea la monarhie constitutionala, sa se termine odata cu balciul politic, cu palavrageala fara noima, cu interesele de clan, cu escrocii. Altfel intram in razboi civil si Romania va deveni o colonie a oligarhiei globale. Distributism si monarhie ne trebuie.

    • Incredibil ! Dar se pare ca ai dreptate !
      Vezi si sistemul de vot propus pe acest blog !
      Regele singur nu va putea face nimic !

      „Baietii” sunt numai raniti, cum spunea cineva tot pe aici. Vor ajutoare din afara ! Vor parlament european , bugete facute la Bruxelles (Radu Vasile pe Vox News !!!) , ba chiar guvern global (Cartarescu, Mungiu, Radu Vasile, Turturica si muuult prea multi altii !)
      De ce dreacu’ n-o sta Cartarescu asta in banca lui , nu stiu ! Este un tip complet inconstient ! Nu mi-se pare din aceeasi categorie mizerabila ca Plesu (cel mai prot ministru de externe care l-a avut Romania vreodata !) sau Neamtu, dar mult mai periculos prin tampeniile politice pe care le debiteaza si „solutiile” ce tin de viata unor marionete gen Pinocchio !

      Blogul lui Ilie trebuie citit tot !
      Vei afla multe si vei intelege ca suntem tinuti in „intuneric” mai ceva ca pe vremea „impuscatului”!

      • Da, astia care vor acum guvern mondial sunt cei care ieri dadeau cu subsemnatul in revistele PCRului. Au mentalitate de sclavi, asteapta bani de la tarile dezvoltate pentru ca ei insisi sunt incapabili sa munceasca, sa produca, sa gandeasca. Niste milogi si oligofreni. Pai de 70 de ani Romania tot primeste bani din afara si tot saraca e.

        Ei si economia – baba si mitraliera. Guvernu global a cazut cu criza asta, ce guvern global mai viseaza astia?!

        Polonia iese din Afganistan: http://www.rompres.ro/media/index.php/international/item/13002-Polonia-va-aborda-in-cadrul-NATO-un-plan-de-retragere-din-Afganistan.html
        Iar ne-a luat-o inainte.

        Prostii mor in Afganistan pentru litium, aur si celelalte resurse miniere: http://www.nytimes.com/2010/06/14/world/asia/14minerals.html?no_interstitial

        Calin Georgescu: „Masurile de austeritate sunt luate pe genunchi

        Cum arata modelul economic care credeti ca i s-ar potrivi Romaniei in actuala criza economica?
        Trebuie sa punem in miscare avan tajele competitive ale Romaniei, atatea cate sunt. In primul rand este nece sara intarirea structurilor proprietatii si initiativei private prin sprijinirea micului intreprinzator si formarea pe aceasta baza a capitalului national. In conditiile penuriei de capital investitional s-ar impune clarificarea cadrului legal si stimularea parteneriatelor public privat. Consider ca pentru Romania cheia pros peritatii este dezvoltarea unui capitalism robust „la firul ierbii”, inclusiv prin stimularea unor formule asociative. In tarile de succes se promoveaza o economie civica, bazata pe o distributie larga a formarii de capital. Aceasta duce si la intarirea mai rapida a clasei de mijloc.

        Ca baza conceptuala, cred ca cea mai potrivita cale pentru Romania este punerea in aplicare a principiilor de dezvoltare durabila prin imbinarea organica si potentarea reciproca a celor patru forme principale de capital: natural, antropic (facut de mana omului), uman si social. Acesta este si modelul insusit de UE. Ca stat membru, Romania are nu doar posibilitatea, dar si datoria sa-si valorifice optim atuurile in acest cadru. ” http://www.financiarul.com/articol_46290/calin-georgescu-masurile-de-austeritate-sunt-luate-pe-genunchi.html

    • Eu cred ca ar crapa toti intelectualii , nu numai ai lui Basescu ! Evident ca prin intelectuali intelegem „meseriasi (unii chiar prosti)in vorbe” si atat. Adica oamenii care dau din gura sponsorizati si dupa cum „bate vantu'” sau …Vantu,Patriciu,Voiculescu, etc.

  6. Dar ce ar impiedica-o pe „elita” sa constituie un corp de consilieri regali in eventualitatea, destul de putin probabila, a restaurarii monarhiei in Romania?

    • Dara noi pe unde suntem ? Si crezi ca ii alege cineva consilieri ? Sau se pun cu forta ? Hai sa fim seriosi ! Specialistii astia in filozofii de doi lei nu sunt in stare nici sa se stearga la gura dupa ce mananca kkt toata ziua! Se dau si ei „elita” lu’ peste prajit. Specialisti in „ingeri”, in „ce le place femeilor” (cica)si in tot felul de chestii …europene. Toti se cred un fel de „guru” si de fapt sunt …guristi🙂 Canta dupa ureche prin mimetism.
      Oricum, asta sa fie problema …
      Sa vedeti acuma …regalitatea este desueta, imposibila, poporul nu o vrea, poporul il vrea pe Ilici, pe Base, pe Crinuletz natafletz, pe orine numai asta nu.
      Si apoi …de asta avem noi timp ? Noi suntem in …criza …perpetua ! Si aici au dreptate: NOI suntem in criza , NU EI ! A cazut si guvernu’ asta ca si cel al lui Tariceanu…
      Ehe, daca ar fi metoda de vot propusa de Ilie, daca nu ar mai fi dansii de pe locul 2 sau 3 in parlament, ar vota tot ce am vrea si cu majoritate simpla a celor ce se duc la vot ! Nu tot felul de fitze cu 2/3 , cu majoritati din totalul alegatorilor, etc.
      Si daca ar mai fi si o republica parlamentara (daca regat nu se va putea)macar cu un presedinte apolitic si care nu a fost membru al vreunui partid, tot ar mai fi ceva.
      Asa o sa ne uitam la ei cum joaca teatru pe banii nostri …la infinit.
      Ati vazut cum ungurii au republica parlamentara ? Ati vazut cum au redus ei numarul de parlamentari in „doi timpi si trei miscari” si mai ales cum …nenea Tokes Lazslo a ajuns „mare scula de bascula” in UE ?
      Cum ? Prin hotarare si solidaritate !
      Asa cum face si Polonia …cu un Presdinte … mort !!!

    • @ Costel:

      Buna intrebarea. Nu stiu ce raspuns exact se poate da in cazul asta. Se poate doar specula, cel putin deocamdata.

      Alegerile din 1990-1992 au fost furate in totalitate. Romanii nu au votat atunci cu Iliescu.

      https://culianu.wordpress.com/2010/02/10/americanii-au-sprijinit-fsn-ul/

      Toate uneltele lui Iliescu spun ca acele alegeri au fost libere, de la CTP – http://www.gandul.info/puterea-gandului/piata-universitatii-un-reflex-al-cenaclului-flacara-6396712 – la Patapievici, Plesu, Liiceanu. Macar CTP a recunoscut ca „În ’90, Ion Iliescu însemna ceva pentru mine”.

      Cand vor recunoaste si papagalii lui Plesu acelasi lucru?

      Tocmai Plesu, care in 2 aprilie 1990 ii dadea unda verde „Fundatiei Umaniste Dan Voiculescu”, cu un buget de cateva milioane de dolari, bani furati din conturile Securitatii – http://www.stareapresei.ro/adevarul-despre-dan-voiculescu-11778.html :

      „Cu toate ca Fundatia Dan Voiculescu a fost infiintata cu avizele legale ale Ministerului Muncii, ale Ministerului Justitiei, Ministerului Culturii (Andrei Plesu ministru), Invatamantului, Sanatatii si Academiei Romane, nici o asemenea institutie nu si-a propus vreodata sa intreprinda un control, asa cum prevede Legea”.

      Deci, alegerile au fost furate, securistul care il urmarea pe Coposu ii spusese dinaite de alegeri cu cat va castiga FSNul alegerile.

      Secretele Mineriadei/ Ion Iliescu:„Îl asculta cineva pe Coposu?“ http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Cristian_Tudor_Popescu-jurnalist-_-In_Piata_a_ramas_o_adunatura_de_declasati_0_265174074.html

      Normal, nu il asculta nimeni pe Coposu, la fel spune si Patapievici azi.

      E interesat de investigat. Din ce am citit pana acum, reiese ca dl Patapievici a fost inchis in 21 decembrie 1989 de catre Securitatea pro-Ceausescu si eliberat de catre Securitatea pro-Iliescu. Pt ca azi se stie foarte bine ca bataliile din decembrie 1989 s-au dat intre cele doua factiuni ale Securitatii: Securitatea pro-Ceausescu si Securitatea pro-Iliescu, pt ca Securitatea dinainte de decembrie 1989 se scindase in aceste doua factiuni si se luptau intre ele pentru putere. Asta spune si Ion Varlam in cartea „PseudoaRomania” si asta mi-a spus si mie un fost ofiter de securitate prin vara anului 2006-2007 cu care m-am intalnit accidental pe litoralul romanesc si am inceput sa-l iau la intrebari.

      Dl Patapievici spune asa in „Adevarul” – http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Horia-Roman_Patapievici-Romania_a_fost_pusa_de_Ion_Iliescu_pe_un_macaz_gresit_0_276572935.html :

      ADEVARUL: La 21 decembrie aţi fost arestat şi închis la Jilava. Ce s-a întâmplat în puşcărie la 22 decembrie?

      De dimineaţă şi până în jurul prânzului, cei arestaţi şi înghesuiţi ca vai de ei au fost anchetaţi şi bătuţi sinistru. Am avut norocul să nu-mi vină şi mie rândul. Pe la prânz am observat că nimeni nu mai era chemat la interogatoriu. A apărut brusc un ofiţer, care s-a recomandat a fi comandantul puşcăriei. A întrebat dacă este cineva care are nevoie de asistenţă medicală. Şi, într-adevăr, era un om care avea o fractură deschisă de tibie – se vedea osul, sângele arăta ca nămolul. Era un altul cu un ochi care părea scurs din cauza bătăii. Gemea încetişor, ca o respiraţie a durerii. E greu de imaginat ce am putut vedea acolo.

      După comandant a apărut, mai târziu, un tablagiu, un subofiţer de Miliţie, care ne-a zis şoptit: „Băieţi, a fugit dictatorul!” Până atunci eram bandiţi şi, deo dată, deveniserăm „băieţi”. După câteva ore am fost eliberaţi. Am făcut tot drumul de la Jilava până în centru pe jos. România se trezise. Trăia sărbătoarea primei ei libertăţi după o jumătate de secol. „

      Deci, dupa ce acea parte a Securitatii (nu stim exact care, dar dl Patapievici stie sigur!) il inchide pe dl Patapievici, vedem ca imediat dupa ce Ceausescu fuge, deci dupa ce acea factiune a Securitatii care il inchide pe Patapievici afla ca Ceausescu nu mai scapa – si deci Securitatea pro-Ceausescu e anihilata si cooptata de catre Securitatea pro-Iliescu – dupa aceea Patapievici e ELIBERAT. Deci dl Patapievici e ELIBERAT DUPA CE „a fugit dictatorul”!!!!!

      Intrebarea mea este: de la indicatiile carei factiuni a Securitatii (pro-Ceausescu sau pro-Iliescu) putea sa fie ELIBERAT dl Patapievici dupa ce mascatii afla ca „a fugit dictatorul”?

      Interesant, nu?

      Marele adevar e ca „elita” nu a fost niciodata monarhista, ci iliesciana. Daca „elita” ar fi fost monarhista, Romania era de multa vreme monarhie constitutionala. E si motivul pentru care azi, „elita” lucreaza la o magarie de „constitutie” dupa chipul si asemanarea „elitei”, nu dupa chipul si asemanarea Romaniei. Pentru ca singura Constitutie dupa chipul si asemanarea Romaniei e monarhia constitutionala.

      Sa nu uitam ca dnii Andrei Plesu si Gabriel Liiceanu erau la burse in Occident pe vremea lui Ceausescu. Cum se putea pleca cu bursa in Occident pe vremea comunismului? Pai tatal meu a primit o asemenea bursa la Universitatea Princeton in 1983 si i s-a spus ca, daca vrea sa plece, trebuie sa colaboreze cu PCR si PCA ( http://www.cpusa.org/ ); si a refuzat sa colaboreze cu PCR si nu a mai plecat.

      Deci „intelectualii” nostri nu au fost niciodata conservatori, monarhisti, ci doar trotkisti, pentru ca nu poti sa spui azi ca ai colaborat cu PCR ca sa pleci in Occident si esti si monarhist, asta e culmea; ba sa mai spui ca esti si roman; ba sa mai spui ca nu esti si azi agent trotkist sub acoperire.

      Patapievici face mereu elogiul Noii Stangi prin presa, mereu are numai cuvinte de lauda la adresa hippiotilor. Uitati ce spune in acest interviu dat lui Neamtu:

      „Piaţa Universităţii reprezintă încercarea, în spiritul sărbătorii şi al unei mişcări de tip hippie, de a renaşte societatea civilă prin incantaţii de natură non-politică. ” http://www.evz.ro/detalii/stiri/horia-roman-patapievici-revendicarea-esentiala-a-pietei-era-o-ordine-bazata-pe-libertate-898061.html

      Concluzia mea e ca „elita” a facut din timp jonctiunea cu trotkismul, a fost din timp cooptata de KGB. Sa nu uitam ca marxismul cultural al anilor ’60 din Occident a fost pus la cale in mod direct de catre KGB. Sa spui azi, asa cum spune Tismaneanu, ca eseurile lui din studentie pe tema Scolii de la Frankfurt erau „nonconformiste” si „incomode” la adresa regimului Ceausescu, e nesimtire curata. Adica Moscova controla direct desfasurarea revolutiei culturale din Occidentul anilor ’60 , dar in Romania era „incomod” sa scrii despre Scoala de la Frankfurt. Mai mare rasul🙂

      Dumneavoastra ce credeti ca o impiedica pe „elita” sa constitutie un corp de consilieri regali?

      Si mai e un raspuns cred. Regele Mihai I a spus aici – http://www.voceabasarabiei.net/index.php/editie-speciala/6463-rra-interviu-cu-regele-mihai-i-al-romaniei-singurul-ef-de-stat-in-via-din-perioada-interbelic – ca era cenzurat la Radio Europa Libera. Stim azi ca KGBul incepuse din anii ’60 sa infiltreze oameni la Radio Europa Libera. Cu siguranta unii din intelectualii presedintelui erau la Radio Europa Libera in vremea aia….

  7. va fi un rege fara tzara ca si bunica-su…romanii au fost indobitociti 45 de ani de comunisti sa creada ca monarhia a fost cel mai rau lucru care s-a intamplat in romania si apoi inca 11 ani de iliescu care l-a infierat pe regele mihai ca vrea sa vanda tzara strainilor…

    • Voi va considerati indobitociti de comunism ?
      Mortii Revolutiei de ce au fost ? Cea mai lunga rezistenta anti-comunista din Europa de Est (pana in 1965 !)de ce a fost aici?
      EI vor sa credem ca suntem niste …dobitoci !
      EI si mass-media lor infecta !
      Zici ca Ilici l-a infierat pe Rege ? Dar Constantinescu ce a facut prin gestul lui cand s-a „tras in foto” cu Ilici langa Gorbaciov ? Nu putea sa se pozeze separat ?
      Asta fac : si-au tras o „elita” , mass-media si au creat o atitudine mentala pasiva in noi toti!
      Cum ? Iata functiile mass-media :
      1)Functia de agenda : ne spune la ce sa ne gandim cu preponderenta in fiecare zi. Ne colonizeaza experienta mentala a realitatii. Ne face sa credem ca exista in primul rand sau exclusiv ceea ce este mediatizat (Cum ca am fi niste dobitoci, de exemplu)
      2)Efectul de cultivare (ca in agricultura, da !):prin tipurile de relatii si de actiuni prezentate cu o anumita frecventa se ajunge sa se creeze conceptia pe care membrii audientei si-o construiesc despre realitate generand un mediu cultural, o lume simbolica, iluzorie. Gradul de repetitivitate este inalt si regulat. Diversitatea faptelor prezinta aceleasi regularitati si trasaturi caracteristice. Personajele au un set de preocupari si tinte comune, aceleasi modalitati de rezolvare a conflictelor si situatiilor existentiale, sunt manati de dorinte asemanatoare, gandind identic realitatea. Aceste stereotipii pot fi usor integrate spiritului NIHILIST si astfel sunt influentate in mod esential atitudinile si orizontul de experienta mentala al auditoriului (Ex.deci suntem niste dobitoci si nu mai este nimic de facut!)
      si
      3)Dictatura opiniei publice sau spirala tacerii.
      Mass-media poate impune sau consolida un curent de opinie si de aceea ea este aceea care creeaza opinia publica, configureaza si dirijeaza punctele de vedere individuale privind diferitele probleme ale societatii sau anumite mentalitati. Aceasata deoarece majoritatea oamenilor au tendinta de a-si aalinia punctul de vedere opiniei publice indiferent de pozitia acesteia.Spirala tacerii arata ca, daca o minoritate de opinie este reprezentata ca majoritara, spre exemplu ca homosexualitatea este un comportament normal (sau ca roamanii sunt dobitoci),atunci acea minoritate se va transforma in majoritate. Numai 20% din oameni isi vor pastra opinia,dar si acestia vor tacea.

      Vreti sa va spuna asta vreun intelectual ? cineva la sau de la televiziuni ?
      Oameni buni ! Suntem (cat mai putem …vezi ce face Obama in SUA) pe net ! haideti sa profitam si sa trimitem cu incredere mesajele care ni-se par bune si constructive.
      Haideti sa nu ne mai certam aiurea sau sa ne atragem atentia unii altora despre ce fac nemernicii ! Stim ce fac si ce vor face tot timpul ! Haideti sa contracaram practic.
      Transmiteti solutii de vot pertinente si radicale !
      Transmiteti solutii economice viabile – ca distributismul.
      Transmiteti istoria corecta a acestui neam !
      Solidaritate !
      Sa facem „masa critica” la fel ca intr-o reactie nucleara !
      Sa folosim un limbaj diferit de injuratura ordinara a celor care se dau de aceeasi parte a baricadei cu noi, si care in fapt le fac jocul (vezi fratii Roncea de exemplu, care se dau Crestini si Revolutionari si apar tot timpul la VoxNews al Paunestilor).
      „Fara violenta !” se striga in ’89. Asta inseamna si fara violenta verbala ! Alta forma de manipulare !
      Ne trebuie „intelepciunea sarpelui si curatenia porumbelului” si vom birui !
      Doamne ajuta !

  8. Spune Principele Nicolae: „ceea ce mi-ar placea insa sa fac acum pentru Romania este sa particip la proiecte care tin de activitatea mea de acum”. Firesc ar fi sa participe mai degraba la proiecte care tin de realitatea actuala a Romaniei, nu de activitatea sa. Altfel, activitatea Principelui ar reduce Romania la un studiu de caz promovat de „elita” (machiavelica) in primul rind. Or, realitatea actuala a Romaniei este putin diferita de cea de la 1866: „elita” autohtona este alcatuita din turciti si din frantuziti, „Toţi pe buze-având virtute, iar în ei monedă calpă,/ Chintesenţă de mizerii de la creştet până-n talpă.” Dar ca cineva sa curete Romania de beizadele si de stilpii de cafenele, trebuie sa plece de la adevarul omului, care este acela ca omul este o fiinta creata de Dumnezeu dupa chipul si asemanarea Sa in vederea relatiei cu El. Acesta este principalul adevar ascuns de elita, si de aceea nu putem sa ne vedem intre noi. Pentru ca privim in oglinda deformatoare pe care ne-o intinde „elita”, in loc sa privim in icoana.
    Altfel, intrebarea mea era retorica, desigur.

  9. @Costel
    Ai si …n-ai dreptate.
    Nu mai este aceeasi „elita” dar nu mai este nici acelasi popor. O dovada este chiar acest blog si multe, multe altele.
    Dar a discuta la infinit fara actiune practica si imediata este chiar ceea ce isi doresc acesti „domni”. Se inscrie perfect in capitolul „revolta cu voie de la politie” , gen „Carcotasii” si altii.
    Asadar :
    – un nou sistem de vot radical, ca cel propus aici pe blog (inclusiv votul electronic !)
    – un nou tip de stat : regat sau republica perlamentara
    – proteste prin greve la locul de munca
    – limbaj civilizat (stiu ca este foarte greu !) in sustinerea cauzelor !
    Transmiteti la cati mai multi aceste lucruri !
    Ganditi-va ca totul acum este o manipulare infecta, mai rea decat pe vremea lui ceausescu.
    Acum securistii se cearta intre ei si creeaza impresia ca …alta securitate ii urmareste !!!
    Sunt TOT EI INTRE EI si NOI LA MIJLOC CARNE DE TUN !
    Creeaza impresia ca sunt …peste tot si numai ei pot face si drege ! FALS !!!
    S-a demonstat mai sus cum functioneaza mass-media ? Cine o are ? EI !
    Iata un articol de azi din Jurnalul National , care „lupta in miscarea de rezistenta” (!!!?)… a lor impotriva noastra de fapt : „Romania e condusa de smecheri si e locuita de neputinciosi”. Ce ziceti ? Deja ati acceptat ca suntem neputiciosi ! EI ne vor „binele si lupta pentru noi” ! Ei atrag atentia ca …soarele rasare la est… in loc sa scrie cam asa : ” Noi , ziaristii cinstiti de la Jurnalul national, ne-am saturat de acest turnator si hot infect numit Voiculescu , intram in greva si pana nu ne spune cum a facut el banii cu care ne plateste nu mai muncim ! Noi nu putem munci pentru un „smecher” !”. Ce miscare de rezistenta este aia in care sefu este …smecher ? Asta este valabil pentru toti detinatorii de mass-media si „cinstitii lor lucratori”. Cum poti lucra la un „smecher” din mass-media si a te da cu „poporul”? Simplu, cum s-a descris mai sus, prin functiile mass-media !!!
    De asta si apar in fiecare zi peste tot , ei si numai ei, si zic „ba asa,ba invers”.
    Se creaza impresia de haos , dar este un haos atent si inteligent intretinut !
    Hai sa gandim cu capul nostru si sa actionam !

  10. Ilie Catrinoiu :
    De acord. Dar la discursul si atitudinea principelui Nicolae se poate lucra. Insa cu “elita” nu se mai poate lucra.

    Cu „elita” nu se mai poate lucra intrucit refuza si/sau falsifica adevarurile esentiale. Cu Nicolae s-ar putea lucra doar daca ar admite aceste adevaruri ca premise indispensabile lucrului si lucrarii bune. Deocamdata, nu vedem decit un discurs neutru. De stinga moderata. Ceea ce Nicolae pare sa nu stie, iar pe Radu (Duda) nu-l intereseaza, este ca in calitate de membru al unei case regale nu te adresezi poporului ca unui electorat. Singurul om politic care se mai adreseaza astazi romanilor ca unui popor este Regele Mihai. Insa elita a alterat constiinta nationala a romanilor. De aceea, ei nu se recunosc in acest tip de mesaj. Insa mesajul de tip electoral, desi inca mai gaseste o anumita receptivitate, ii va imbolnavi pe romani si mai mult.
    Nicolae ar trebui sa invete meserie nu de la „elita” manipulatoare, si nici de la alde Radu Duda, ci de la Mihai si de la femeia aia care a dovedit ca avea „the heart and stomach of a king, and of a king of England, too.”

  11. Costel :

    Ilie Catrinoiu :
    De acord. Dar la discursul si atitudinea principelui Nicolae se poate lucra. Insa cu “elita” nu se mai poate lucra.

    Cu “elita” nu se mai poate lucra intrucit refuza si/sau falsifica adevarurile esentiale. Cu Nicolae s-ar putea lucra doar daca ar admite aceste adevaruri ca premise indispensabile lucrului si lucrarii bune. Deocamdata, nu vedem decit un discurs neutru. De stinga moderata. Ceea ce Nicolae pare sa nu stie, iar pe Radu (Duda) nu-l intereseaza, este ca in calitate de membru al unei case regale nu te adresezi poporului ca unui electorat. Singurul om politic care se mai adreseaza astazi romanilor ca unui popor este Regele Mihai. Insa elita a alterat constiinta nationala a romanilor. De aceea, ei nu se recunosc in acest tip de mesaj. Insa mesajul de tip electoral, desi inca mai gaseste o anumita receptivitate, ii va imbolnavi pe romani si mai mult.
    Nicolae ar trebui sa invete meserie nu de la “elita” manipulatoare, si nici de la alde Radu Duda, ci de la Mihai si de la femeia aia care a dovedit ca avea “the heart and stomach of a king, and of a king of England, too.”

    Corect. Sunt total de acord cu tot ce spuneti.

  12. Nu numai „elita” a alterat constiinta nationala a romanilor. Ci si politicienii si instrumentul lor preferat, mass-media. Sunt destui ! Dar eu zic ca noi suntem si mai multi si mai …culti🙂 Ca EI ar vrea sa fim numai … „cultivati” este la fel de adevarat.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s