Masonerie, ocultism si evrei

Astazi nu se mai discuta rational despre masonerie, marxism, bolsevism si evrei. Irationalismul dezbaterilor pe aceste teme e format de doua grupuri de atitudine: un grup care demonizeaza iudaismul uitand ca Hristos pe cruce s-a rugat pentru iudei – „Părinte, iartă-le lor, că nu ştiu ce fac. (Luca 23:34) –  si e greu sa credem ca rugaciunea lui Hristos nu a fost ascultata; si un alt grup care vrea sa faca din masonerie o organizatie non-secreta si „filantropica”, iar din evrei poporul cel mai persecutat din istoria umanitatii, Israelul neavand nicio vina in politica externa a ultimelor decenii asa cum evreii nu au avut nicio influenta in revolutia bolsevica.

Bolsevismul / marxismul si masoneria nu au nimic in comun cu religia iudaica.

Serghei Bulgakov: „Fata pe care o arata iudaismul in bolsevismul rus nu e deloc adevarata fata a lui Israel. Ea este dovada, chiar in sanul lui Israel, a unei stari de teribila criza spirituala care poate duce la bestialitate.” Citat de Soljenitin in „Doua secole impreuna. Evreii si rusii in epoca sovietica”.

Soljenitin arata in cele doua volume ca evreii care au participat la revolutia bolsevica (in numar imens, peste jumatate din bolsevici erau evrei, iar in CC absolut toti comunistii erau evrei in tot URSS-ul!), nu erau evrei in spiritul lor – adica iudei, mozaici – , ci evrei renegati. La fel rusii care au participat la revolutie, erau renegati.

Masa populatiei evreiesti era neincrezatoare in revolutionarii bolsevici, insa dupa ce evreii au ajuns la putere, aceasta masa a populatiei evreiesti nu a facut nimic sa opreasca crimele bolsevismului.

Burghezia evreiasca nu vedea deloc cu ochi buni participarea tineretului evreu la revolutie.

Ceea ce i-a contaminat pe evrei si ceea ce i-a facut sa intre in revolutie a fost nihilismul epocii, nicidecum Talmudul. Bolsevismul a distrus biserici la fel cum a distrus si sinagogi.

Aberatiile lui C. Z. Codreanu referitoare la „iudeo-bolsevism” sunt intemeiate pe iluzia ca intre marxism si iudaism exista o legatura genetica. Fals.

Numarul imens al evreilor bolsevici a creat iluzia ca marxismul si bolsevismul sunt iudaice in esenta. Insa adevarul e ca acei evrei amagiti, dezradacinati de traditiile lor religioase, nihilisti au facut jonctiunea cu bolsevismul. Trotki era evreu, din parinti evrei; insa nu era un evreu mozaic, ci dezradacinat, nihilist, ateu.

Cel mai tare argument ca masoneria nu e iudaica, asa cum nu e nici crestina, nici de vreo alta religie, e ca principiul tare al masoneriei, nucleul ei dur e SINCRETISMUL. Masoneria, fiind de origine fundamental gnostica e, ca si gnosticismul, sincretista.

Masoneria spirijina toate religiile lumi (inclusiv ateismul) neajutand de fapt niciuna pentru ca nu se afla in legatura organica cu nicio religie.

Masoneria nu ar exista daca masonii nu ar finanta crestinismul si toate religiile lumii, daca masonii nu ar construi biserici. Pentru ca principiul de baza al masoneriei e sincretismul. Creierul ocult stie ca, construindu-ti biserici, ajutand crestinismul la vedere, de fapt tu ca persoana crestina esti anulata odata ce ai intrat in masonerie din simplul motiv ca acolo practici gnosticismul si nu mai esti integru din punct de vedere rational, intelectual, moral, nu mai ai apartenenta fata de LOCUL crestin, ci fata de LUMEA crestina, o supraentitate la fel de abstracta ca si UMANITATEA. Interesant de observat ca in nicio rugaciune inchinata unui sfant sau lui Hristos nu se spune ca acel sfant sau Hristos insusi ar fi „iubitor de umanitate”, ci „iubitor de oameni”.

Si asta e si scopul masoneriei: sa distruga persoana crestina prin cooptarea ei in masonerie in schimbul ajutorului financiar sau material acordat crestinismului (fie ca e vorba de finanatare propriu zisa, sau imagine publica, sau politica, sau de orice alta natura).

Se observa cum acea persoana e depersonalizata dupa discursul pe care il are.

E un compromis pe care multi crestini il fac cu gandul ca astfel crestinismul (sau BOR, in speta) va iesi de sub greutatile lumii si ale zilei.

Nu sunt de acord cu acest compromis cata vreme acea persoana e silita (nu in sensul ca e obligata, ci in sensul ca, odata cu trecerea timpului, in mintea omului respectiv se produce mutatia paradigmatica in urma practicilor oculte) sa isi schimbe discursul radical ortodox, nationalist, localist.

Masoneria distruge orice religie, inclusiv iudaismul si mai ales crestinismul, pentru ca distruge personalitatea omului din religia respectiva (si nicio religie nu e mai personalista decat crestinismul) care, in ochii poporului respectiv, e un MODEL MORAL, INTELECTUAL girat, legitimizat tocmai de masonerie. MINTEA omului care intra in masonerie e TINTA ocultismului, asa cum MINTEA POPORULUI, A MASEI CRITICE e tinta masoneriei prin atentatul ideo-logic pe care il executa tocmai omul care e cooptat de masonerie.

Ce geniu a avut Cioran cand a spus ca razboaiele se fac in biblioteci, nu in Parlamente! Ideile cu care lucreaza „modelele” morale, intelectuale ale unei societati, ale unui popor, aceste idei sunt mai puternice decat bomba atomica. Dar Cioran a fost, dupa cum el a spus, un neintegrat, nu a facut parte din nicio organizatie.

Diferenta fundamentala dintre intelectualii de azi si cei din interbelic nu e de nuanta sau de calitatea culturii pe care o poseda, sau de cantitatea informatiei, ci de integritate morala. Astia de azi sunt intrati in mafie, aia de ieri nu erau.

Anunțuri

12 răspunsuri la „Masonerie, ocultism si evrei

  1. Nu stiu in ce masura masonii pot influenta hinduismul sau budhismul.
    Despre shintoism nu mai vorbesc … 🙂
    Cred ca un adevarat crestin ortodox poate lucra (si) cu masonii daca acestia din urma se convertesc la fapte placute lui Hristos.
    A crede ca numai ortodocsii se pot mantui este o prostie fara seaman.

  2. Itzic, fapte placute lui Hristos ????????????????? hai ca n-am mai ras de mul asa tare !!!

    ba baiatule, esti cel putin tolerant convins !!

    • Cretzule, esti analfabeta functional, daca intelegi termenul.
      Te-ai maritat de fata-mare ? 🙂 🙂 🙂
      Mai scrii sms-uri in biserica ?
      Te-au auzit vecinii cand ai hahait tare ?
      Daca n-a fost si mult, tot degeaba.
      Ai grija de ce razi ca te … razi 🙂
      Si…te-ntzeapa 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
      P.S.
      Cum stai cu … mrl ?
      Ja d’aici !

  3. Buna reamintinrea sincretismului si meta-religiosului masonic. Eu cred ca in afara de masoni, mai exista si predispozitie „masonica”, data de alegerea(deja!) a compromisului moral.
    Au fost multe aberatii, in epoca dinaintea celei interbelice, care au influentat-o direct pe aceasta si ar merita cindva, discutate, fara patima(poate peste 100 ani), sa vedem daca au vreun folos, altul decit simpla documentare si catalogare. Vorbesc de Pirvan, Iorga, Paulescu, Eminescu. Sa ne amintim ca a mai existat o campanie de repudiere, ina fara de cea a „revolutionarilor”. Repudierea evreilor care au colaborat cu regimul „nazist” in „folos reciproc”. Tot de catre comunitatea rabinica.
    Ma intreb de ce influenta este vorba in multiculturalism, care se foloseste de entitati „discriminate”, cel putin cit exista vreun folos(interpetat cum vreti) de pe urma lor, ca apoi sa lepede, pentru alta campanie de „marketing”. 😉 Masonic sau nu, tendinta de amestec al celor ce nu sint de-o muma, e clara.
    Cit de departe e insa aceasta, de unirea nedespartita si neamestecata a crestinilor.
    Probabil Itzic este infiltrat in masonerie si vrea sa-i tina in mina, , din interior. Sa-i pacaleasca cu dez-bisericirea si cu „transfiguraea” tainei in oculta. Si sa-i mintuiasca cu de-a sila, ca pe cei care „nu stiu ce fac” 😀

  4. Blândeţea ca roadă a Duhului Sfânt ce trebuie să o aibă creştinul acceptat de Dumnezeu. Blândeţea se vede din atitudine şi vorbire în relaţiile cu semenii (Galateni cap. 5,23; Matei cap.21,5). Un comportament cu o vorbire blândă va duce totdeauna la pace. Blândeţea să o avem faţă de orice persoană şi să fie cunoscută de toţi cei din jur: exemplul lui Moise (Numeri cap.12,3-13; Filipeni cap.4,5). În vorbirea noastră cu oamenii, în cazul unor conflicte sau neînţelegeri, să căutăm să îndreptăm şi să lămurim lucrurile cu blândeţe şi dragoste (2 Timotei cap.2,24-25; Tit cap.3,2). Cu vorbirea blândă şi calmă să nu jignim pe nimeni din semenii noştri. Avem un caracter puternic când nu ne aprindem de mânie şi nu dăm drumul nervilor în momente de încercare, nedreptate, pagube sau când suntem jigniţi şi insultaţi de alte persoane. Blândeţea caracterului ne ajută să nu răspundem la fel. Prin ţinerea sub control al simţămintelor ne menţinem calmul şi blândeţea. Mintea noastră are timp să gândească şi să judece normal. La mânie şi iuţime foarte uşor putem da drumul la cuvinte pripite şi uşor putem păcătui şi întrista pe Duhul Sfânt (Efeseni cap.4,30-32).
    ––––––––––––––
    Veniti sa ne inchinam Imparatului nostru, Dumnezeu.
    Veniti sa ne inchinam si sa cadem la Hristos, Imparatul nostru, Dumnezeu.
    Veniti sa ne inchinam si sa cadem la insusi Hristos, Imparatul si Dumnezeul nostru.
    ––––––––––––––
    Numai un lucru să avem în vedere: ca toate faptele noastre să fie plăcute lui Dumnezeu şi spre slava Lui. Că zice Mîntuitorul nostru Iisus Hristos: Aşa să lumineze lumina voastră înaintea oamenilor, încît să vadă faptele voastre cele bune şi să slăvească pe Tatăl vostru cel din ceruri (Matei 5, 16). Deci, ori de facem fapte bune în ascuns, ori întru arătare, să le facem spre slava şi plăcerea lui Dumnezeu. Acest lucru ne învaţă şi vasul alegerii marele Apostol Pavel, zicînd: De aceea, ori de mîncaţi, ori de beţi, ori altceva de faceţi, toate spre slava lui Dumnezeu să le faceţi. (I Corinteni 10, 31).

  5. „Cred în Duhul Sfânt, care suflă unde şi când vrea, spre scandalul şi zăpăceala fariseilor, angeliştilor şi habotnicilor, care, ca şi Tatăl şi Fiul, vrea altceva decât numai forme, filosofic, dovezi istorice şi scripturale. Căruia îi este lehamite de ţapi şi viţei sub orice chip, pricepându-se a-i desluşi şi identifica în formele lor cele mai moderne şi mai neaşteptate. Carele nu grăieşte pilduitor, serafic şi preţios, Carele ne călăuzeşte modest şi sigur, după dreapta socotinţă şi nu apreciază în mod deosebit stilul voit onctuos, mâinile cucernic împreunate şi morala ostentativă.”(N. Steinhardt)

    „Domnul blagosloveşte înmulţirea roadelor, prisosul de vin, voioşia făpturilor Sale! Se încruntă numai când vorbeşte cu fariseii, Se mânie numai când îi vede pe cei care prefac casa de rugăciuni a Tatălui în peşteră de tâlhari, ori când aude judecăţile celor care nici pe ei nu se mântuie şi nici pe alţii nu-i lasă să-şi afle mântuirea.”(N. Steinhardt)

    Oare judecatile celor „care nici pe ei nu se mintuie, nici pe altii nu lasa sa se mintuie”, cu toate intentiile, faptele bune, placute lui Dumnezeu, cu cine seamana?
    Hristos a zis „Pe cel care vine la Mine, nu-L voi lepada”. Nu care face cele placute, ci care vine la El. Blindetea e cununa de pret, celui drept si a carui masura e teonoma, dar altfel e val de mireasca peste cadavru imputit. Noi insa asteptam convertirea si pocainata lor evident, nu ii osindim. Urim si ne miniem de pacatul lor, nu pe ei. Dusmanii nu sint masonii, ca persoane, ci „duhul” masonic, care exclama ca Al Pacino, o vorba „placuta lui Dumnezeu”, in „avocatul diavolului”: „I’m a fan of man!”. Dar la intuneric lucreaza cele placute….cui?

    @Itzic: sper ca nu vi se pare ca incerc sa lamuresc lucrurile cu minie sau dispret. Si vorbesc serios, despre lucruri serioase.

  6. @vestitor
    Am lucrat ani buni cu budhisti si shintoisti. (poate stiti ca in shintoism poti fi si budhist si zen si crestin si ce vrei)
    Am pus in functiune, practic, niste utilaje de exceptie care au adus beneficii ambelor popoare.
    Credeti , sincer, ca acesti oameni nu se vor mantui ?
    Sunt mai mult decat serios.
    Si habar n-aveu de … masoni !
    Va este teama ca eu nu mai sunt crestin ortodox ?
    De ce va este teama ?
    Poate ca ei (budhustii si shintoishtii) fara sa vrea,evident, m-au facut si mai „ortodox” decat am fost vreodata !
    Pe Parintele Rose , daca l-ati fi cunoscut in tineretea lui agitata si l-ati fi vazut facand si asa fapte bune, si daca v-ar fi cerut ajutorul nu i l-ati fi dat pentru ca nu era (inca) ortodox ?
    Nu va este mai teama de „ana” , care vorbeste „perfect ortodox” precum A. Racu ?
    Nu spun ca nu judecati bine, ci numai ca judecati prea mult si va este prea teama.
    Cine il are pe Hristos nu se teme atat de mult ca dvs.
    V-a spus si CT. Scrieti prea mult si prea des , as adauga eu.
    Profitati de faptul ca Ilie a facut teologie si o tot „trageti” pe partea asta.
    Nu va ajung site-urile „specializate” ?
    Vreti sa fiti peste tot si tot timpul ?
    Cine forteaza nota ?

  7. @Itazic Aveti dreptate. In loc de comentarii putine, in mod regulat, mi se intimpla mai degraba multe deodata, foarte rar. Sper sa nu va sufoce cantitatea lor. De aaceasta va legati, de continut insa mai putin.
    „Credeti , sincer, ca acesti oameni nu se vor mantui ?” E cumva vreun inteles ascuns in comentariile mele. Ca in textele mele sau in mine, nu gasesc o astfel de ignoranta. Pina si copiii stiu asta, din micul pateric.
    „Pe Parintele Rose , daca l-ati fi cunoscut in tineretea lui agitata si l-ati fi vazut facand si asa fapte bune, si daca v-ar fi cerut ajutorul nu i l-ati fi dat pentru ca nu era (inca) ortodox ?” Poate ca da, poate ca nu. Dvs. ce ati raspunde? Raspunsul nu se da teoretic, ci se probeaza, cind intilnim o atare situatie. Asa ca va ramin dator cu raspunsul…in vorbe. E o limita intre naivitate si incredere. Totusi incepem cu increderea si de cele mai multe ori sfirsim cu dezamagirea sau tradarea. Rareori cu bucuria. Macar stim ca nu am banuit si am primit omul. Totusi vorbiti de oameni, persoane vii. Eu vorbeam de idei, care trebuie primite cu mult discernamint si grija. E diferenta mare. Mai ales ca nu putem vedea si faptele.
    Chiar si asa putem banui pe Platon de nesinceritate, pentru ca locuieste in America si vorbeste de problemele romanesti?
    Acestea fiind spuse, e momentul sa ma intorc la oile mele. Sa ne bucuram de cele dobindite in polemica.

  8. @vestitor
    Atunci sa asteptam faptele.
    Si ale lui Platon si ale lui Hurduzeu.
    Si sa-i ajutam pe fiecare in parte, daca vom vedea ca vor binele adevarat.
    In fapt nu vom face altceva decat sa ne ajutam pe noi.
    Si daca nu si-ar mai scrie pe blog-uri, cand ar avea ceva sa-si spuna, ar fi si mai crestineste.
    Nu credeti ?
    A te incuraja, certa, impaca, sustine prea mult sau prea des, pe internet, este o ispita mult prea mare pentru a nu pacatui si mai mult.
    Parca am fi la „Schimb de mame”, „Nora pentru soacra mare”, sau mai stiu eu ce „Happy hour” cu „Acces direct” din … inmormantarea Madalinei.
    Si daca tot nu putem si intram pe net, atunci sa ne asumam acest tip de exhibitionism (de la un punct incolo) cu toate consecintele lui nefaste.
    Si sa nu ne imaginam ca suntem „martiri intru Hristos” suferind astfel de atacuri.
    Si asta este tot o trufie.
    Iar polemica …tot o ispita.
    Cu bine.
    P.S. Orice ati zice, faptul ca numai pe net si inca in cateva locuri (mult prea putine) pe aici se vorveste despre Distributism, denota in mod clar ca … este o solutie, alaturi de alte solutii.
    Iar pentru Romania , cea mai buna in acest moment.
    Opozitia importanta fata de Distributism nu vine de la Platon care nu este de acord cu CG ca persoana(caci nu este !) si nici de la Roncea V. care nu (mai)este de acord cu Puric/Hurduzeu !
    Sau de la Codrescu, Capsali, Tarziu, Racu, etc.
    Si nici de la Plesu, Patapievici, Liiceanu , etc.
    Opozitia vine din cu totul alta parte.
    Ca si vointa.
    Daca va fi !
    Deci, asa cum spunea fariseul Gamaliel ” daca lucrarea este de la oameni se va nimici”. Stiti restul.
    Poate asta ar trebui sa nu uite Platon. Si nici Hurduzeu (el se pare ca o stie mai bine)
    Si nici noi, evident.
    Si sa nu mai insistam ca „surda pe mormant”.
    Nu esti de acord cu cineva, ii spui civilizat (nu pe net, daca iti este prieten, asta e parerea mea), ii explici numai daca ti-o cere si il lasi in „plata Domnului”.
    Dar a veni cu judecati de tipul „ala marturiseste fals, stiu eu”, celalalt „a parasit corabia crestina si noi nu”, „dati-i la cap” (chiar daca pe asta a spus-o un drag Parine)nu sunt decat trufii ingrozitoare.
    A face crestinism pe net este o tampenie !
    Ma scuzati !
    Ca mai fac si eu.
    Dar, ma rog, fiecare face cum doreste (inclusiv prietenii Tarziu, Capsali, Racu, etc.)
    Mie unul, acest tip de polemici mi-se par inutile.
    Cei care sunt de „o parte a baricadei” vor ramane acolo. Ba chiar mai mult se vor incrancena.
    Oamenii cand vor sa faca ceva impreuna, fac. Nu stau si vorbesc toata ziua despre Hristos !
    Nu mai cred unii in altii , nu mai fac.
    Atunci pot vorbi. Civilizat.
    Nu se mai inteleg, se despart fara a-si deveni dusmani. Caci a deveni dusman inseamna si a spune tot timpul despre aproapele ca nu face (el) bine.
    Ca asa nu !
    Ca a tradat cauza !
    Ca altfel.
    Ca invers.
    Fiecare are momentele lui de cadere si de ridicare.
    Asta este viata.
    Mai putina disperare si mai multa incredere.
    Va fi din ce in ce mai greu. Stim asta !
    Dar si nadejdea va fi mai mare !
    Doamne ajuta !
    P.P.S. @ana
    Pacat de numele tau frumos …
    Iar rasul… nu este al tau.
    Crezi ca Ilie nu stie ca CG este acuzat de masonerism ?
    De ce crezi ca scris acest articol ?
    Cine pe cine a acuzat de gnosticism, acum nicio luna ?
    Crestinii intre ei !
    Cine a ras atunci ?
    Si mai rade inca ?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s